Dodany: 2012-10-15 14:29:53

 

Portfolio – co to jestW sztuce zachodzi potrzeba chwalenia się i popisywania swoim talentem i możliwościami. W tym celu prezentuje się swoje dzieła, w fotografia reklamowa i wielu innych dyscyplinach sztuki tworzy się specjalny album, zwany portfolio.

 

Jest to wykaz wszystkich najważniejszych dzieł według oceny artysty, to co ma najlepszego do pokazania, na podstawie tego zbioru dokonuje się oceny fachowości artysty. W fotografia reklamowa nie zawsze są to same zdjęcia, nieraz także prezentacje multimedialne i filmy wideo lub krótkie klipy a wszystko i tak przeważnie wsparte jest materiałem zdjęciowym.

 

Portfolio jest ciągle nową i unikatową metodą, jego forma stale się zmienia i nie wszyscy nadążają za wdrażaniem tych modyfikacji w równym tempie. To prowadzi do tego, że zakres akceptowalnych portfolio jest szeroki. Tak jak w całej fotografia reklamowa trudno jest tu stworzyć normę, jeden obowiązujący standard nawet jeśli byłby dosyć rozległy. To nie jest wcale takie łatwe, sztuka jest bardzo nienormowanym obszarem, ujęcie jej w jednolity sposób jest mało realne..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Portfolio – co to jest
Nick: